duminică, 30 ianuarie 2011

Drink at your own risk scrie acolo in spate. Noi ne-am umplut sticla cu apa galbena si am baut; erau 30 de grade afara si urcam pe munte de 3 ore deja. Noroc ca ne-am vaccinat inainte.

Ne-am oprit sa luam pranzul: oua fierte, magdalene si pepene galben.

Camp's Bay, asa cum se vede de pe Table Mountain (1050 de m)

dupa 6 ore de urcat, am ajuns aici si mi-am dat seama ca nu vreau sa traiesc in alta parte. Cape Town e cel mai frumos oras pe care l-am vazut vreodata.

planta carnivora intalnita pe drum. partea lipita de sol e capcana pentru tantari si muste.

Lion's Head (Capul Leului) in timpul urcarii.


pragul, usa, poarta si peretii erau verzi. doua straturi de alb si inca unul de portocaliu/albastru, la final.

peretii dupa raspaluit si vopsit.

3 comentarii:

Andreea Danila spunea...

De ce simt eu ca ...nu te vei mai intoarce Andra? Te urmaresc aici...te pup:) Ai grija, sa fiti bine.

Cristina Biet spunea...

Superb!!!!
Da` eu zic ca nu te opresti aici, mai ai de explorat si pentru noi astia carora ni se atrofiaza creierul de la stat in casa :))

Silving spunea...

Ah,minunat oras! Am ajuns aici pe blog de dor, cautând sa mai vad cate ceva imagini, orice.Au trecut deja 10 ani de cand am fost dar stiu ca voi reveni intr-o zi.