vineri, 25 ianuarie 2013

Multumesc. Maimuta din maimuta se trage.

Pentru ca sunteti multi cei care mi-ati atins sufletul, cei care imi scriu si-mi dau vesti de acasa sau din alte tari, cei cu care am fost colega de gimnaziu, liceu sau facultate si cu care ma pierdusem dar m-am regasit, cei care mi-au gasit blogul si mi-au spus sa continui sa scriu, cei care ma fac fericita pentru ca sunt parte din viata mea, cei care ma iubesc si ma umplu de aceasta iubire in asa fel incat eu sa o pot imparti cu altii in muncile mele voluntare, cei care-mi sunt prieteni de ani de zile si ma accepta cu bune si rele, voi cei care din cand in cand imi trimiteti cate un mesaj de dor, pentru voi este linkul de mai jos.
Era sa uit: este si pentru cei care nu sunt convinsi inca de beneficiile purtatului in brate si pe spate a copiilor nostri, aproape de noi, fara dureri si cu multa fericire in inima. Nu-i alintam si nici nu-i "stricam". Nu-i invatam "prost" si nici "dependenti". Ii invatam iubirea.

http://www.youtube.com/watch?v=JPJ0-yC1y6k&feature=youtu.be

Un comentariu:

Joy spunea...

Esti mortala, Andra!!!! Cu un ochi am ras, cu celalalt am plans... De dor... Cu mana pe inima, iti spun ca am ascultat mult saptamana trecuta piesa asta. Acum stiu de ce...